Häng och Frukost i Sängen! Hjärtat fixade ...

mms_img33054 (MMS)

Häng och Frukost i Sängen! Hjärtat fixade te och smörgåsar :-) Jag känner mig så platt och utmärglad som man bara kan bli.. Halsen är inte lika öm idag så det känns skönt. Jag hade verkligen hellre velat jobba än att hänga i soffan eller sängen, menmen.. Jag kan inte påstå att jag gett kroppen någon större chans att bli frisk heller.. Solen har ju varit framme dom sista dagarna så den har man njutit av lite,bakat och lagat mat, städat och plockat iordning har jag också gjort bara för att slippa känna mig lat och slapp..Så det är ju mitt eget fel! Och strax (om en timme eller två) åker vi till Nordby för att införskaffa oss några nya träningskläder :-D vill säga om J kommer ur sängen där han har somnat nu efter frukosten :-P William har börjat sova hela nätterna igen (vilket han slutade med när J gick på semester..) och det känns skönt. Amningen på morgonen fungerar fortfarande utmärkt, fast det ju bara är varje 24:e timme :-) jag är lite imponerad av kroppen att detta ens är möjligt, men tackar för det :-) Nu ska jag gosa lite med Prinsen innan jag hoppar i duschen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0