Ett gott skratt förlänger livet!

..tränar magmusklar och sisådär 300 andra muskler i ansiktet! Så ni som skrattade gott om min lilla stora felstavning här om dagen, känn er vältränade och kalla er livsnjutare! :-) Visst blir det fel ibland, inte minst när man tippar in på en mobil med touchscreen.. Fy så pilligt och så otrolig opraktisk när andra handen sitter djupt inne i Barngröten, Skitblöjan (ja, denna gången skall det stå SKIT :-D) eller bara skall dirigera barnvagnen åt rätt håll.. Hur som helst skrattade jag gott åt mig själv när jag läste texten jag skrev och kommer nog göra om det ett antal gånger med. Det får jag bjuda på :-) Nu ska jag sätta igång igen, när lillen slumrar så gott i sin vagn, och SLITA vidare i vardagsrummet. Fast vädret egentligen skriker efter ett första Dopp i Havet idag.. Men själv vill jag inte åka! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0