En GratisGåva jag kunde klara mig utan, lä...

mms_img33051 (MMS)

En GratisGåva jag kunde klara mig utan, lätt! Att bli sjuk i mitten av sommaren ser jag som väldigt onödigt.. Hostan jag har haft i 3 långa dagar har nu övergått till brinnande hals&öronont och även feber och rinnande ögon.. Jag skall jobba ikväll och inte minst börja med att måla om i köket! Vi får mysa ner oss i soffan med lite te en stund och hoppas att alvedon dämpar förkylningen lite grann för stunden iaf. Kanske ett tecken på att kroppen är lite mer än överlastad? Jag får varva ner och ta det lite lugnt nu istället, försöka iaf.. William är pigg och kry som alltid och är verkligen snäppet ifrån att krypa på riktigt :-D men han är hellre uppe och går vid handen (är för övrigt ovanlig duktig på det också för att vara 7månader!) eller traskar runt i sin gåstol som mer liknar en racerbil än något annat :-P Nu har han bajsat, 30minuter före vanlig tid men men ^^ Ha en go förmiddag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0