Operation..?!

Idag har jag varit tröttare än tröttast..
Hjärtat bakade Scones till frukost och dagen började relativt tidigt (jämfört med förra veckan)
Jag var så trött under dagen att jag somnade i soffan när vi var och hälsade på vår hyresgäst på Valex för att sätta upp en TVantenn..



Veckan som har varit har verkligen sugit all energi ur min kropp känner jag..
Efter att ha haft Gallstensanfall 2 ggr under veckan fick jag en akut tid till Ultraljud i fredags.
Inte mer om det än att jag ska opereras och det känns mindre bra!
Jag är bara än 22 år..


Just nu är det inte mycket som känns kul, men det kommer bättre tider.
Jag är så tacksam för all hjälp jag har fått av mina morföräldrar under veckan, i samband med att det har varit som det harr varit.
Matlusten försvann och är annu inte tillbaka. Kilona bara rasar och det har gjort att jag har haft lite dåligt med mat till fisen. Stackars lille killen, men med lite amningste har jag nu kommit fort igång igen :)
Så mycket dom har varit här och avlastat mig och hjälp i hemmet.
Vad skulle jag gjort utan dom?




Lilla William växer så det knakar :) Storlek 62 har han och det vill jag inte riktigt erkänna ännu..
Han jollrar för fullt och skrattar hela dagarna :)
Det är helt underbart att man har fått något så otroligt sött och snällt.
Guds Gåva!

/SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

Hej stumpan!

Fint att du uppdaterat, men vore ju bättre om du hade roliga nyheter... =( Eller.. På ett sätt är det ju bra att du skall opereras också, så du kan bli av med det.

Härligt att ha morföräldrar som ställer upp, det är guld värt!



Pussa på lillen åt mig.. Typ tusen gånger. Ha en fin vecka. Vi hörs <3 Linnea

2011-01-24 @ 18:07:07
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Ja, jag hoppas man slipper besvären till slut.

Jag ska pussa så mycket jag jan :)

KRAM!

2011-01-24 @ 18:39:16
URL: http://sanjalilli.blogg.se/
Linda

Kämpa på Sanja! Skönt att bli av med det onda även om det krävs en operation.. Vad söt han är! Kram

2011-01-24 @ 21:21:06
URL: http://blomklocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0