Räkfrossa!

Dagen har gått åt att ha ont som en toker och det bara vill inte gå över.. Hade ett litet uppehåll i eftermiddags, men sedan kom det tillbaka :(
Tur att man har en sån här fin liten ängel som håller humöret uppe :)


Hoppas det släpper så småningom men man får väl stå ut ett tag till.. Om ändå tabletterna kunde dämpa smärtan lite mer..
I alla fall så åkte J till Zelly för att äta middag som vi var bjudna på!
Lutfisk och Saltfisk lagade hon, bara för att jag skulle smaka då jag aldrig ätit detta förut :p
Meeen dom fick äta själva..

På kvällen var J inne i stan och när han kom hem överraskades jag av 1kg färska räkor MUMS :D
Eller ja.. så mycket kunde jag inte njuta heller men det var gott ändå :)


Mina två hjärtan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0