Ledsen William

Både idag och igår har han varit jätte ledsen
och ville bara kramas och gosa hela eftermioddagen och kvällen..
Igår kom ju älsklingen hem (suprise)
och kidnappade honom på en liten kvällspromenad
så då sov han faktiskt HELA natten!
GOTT
:)

Idag kom mormor igen och vi har plockat och städat
och det blir finare och finare här hemma för varje vecka :)
Men även i eftermiddag var lillen vääääldig missnöjd med det mesta.
Han ville bara gosa med mig och snutta på fingret..
Inte ens nappen ville han ha :(

Kom till slut fram till att det måste vara tänderna som börjar spöka!
Tidigt, jag vet.
Men han har ju haft den där lilla spetsen ute ett tag nu
och jag är ganska säker på att jag kände en till idag..
I vilket fall så gillade han väldigt  när jag masserade tandköttet lite
och så fort jag slutade blev han ledsen igen..

Imorgon skall vi till BVC och den 2:a Läkarundersökningen sedan BB.
Då kan jag ju fråga om råd för tandvärken :)

Ikväll har han dock varit sååå trött så han somnade runt kl.20 :)
Hoppas han sover hela natten inatt också.
Det brukar han iofs göra för det mesta :)

Har för övrigt sett på "Livet på BB" på 5:an ikväll och
GUD vilka härliga känslor det strömmade genom min
(slimmade) mammakropp igen ;)
Jag älskar denna känslan när jag tänker tillbaka 2 månader
när JAg låg på BB och tog i för kung och fosterland :)

Ja, den känslan är otrolig och den vill jag ALDRIG glömma!! :)

Sladden till kameran har gått på utflykt så jag får bjuda på ett äldre kort ikväll :)



NattNatt allihop
/SanjaLilli


Kommentarer
AnnaMalin

Tack för hälsningen i samband när vår lilla tjej föddes :-)



Kram!

2011-02-10 @ 23:45:56
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0