Karl & Linnéa

Idag har lilla William fått träffa dom här 2 underbara människor, Linnéa & Karl!


även jag fick äntligen hälsa på Dig, tjejen! :)


Först åt vi då Lunch & packade ut några Födelsedagspresenter/ Julklappar :)




Haklappen (Ugglan) har Linnea stickat själv. Sedan fick vi med ett set med vita byxor och tröja med det har redan hamnat i tvätten så en bild på de följer senare :)

Efter maten tog jag mig en liten promenad till Katti's Babyshop och inhandla lite leksaker till min lilla prins.





Hemma igen var det matdax igen, för William! och bums mys i soffan :)

J har varit iväg med Kitty till Veterinären då hon hade fått en infektion i ögat och har blivit väldig snorig..
Jo, denna gamla katten Tudor har smittat henne
så nu har vi 2 katter med Virus i huset..
känns la inte så bra när man har en liten bebis hemma..
Hoppas inte han får nått konstigt utav detta bara!

Nu ska jag lägga mig och SOVA!!
Blev bara drygt 4 timmar inatt så jag känner mig så gråtfärdig och slapp som aldrig förr..
/SanjaLilli





Kommentarer
Linnea

Underbart, underbart.. Så roligt att träffa lilla fisen ^^ Och kul att du skriver så ofta på bloggen igen! Kramar

2011-01-03 @ 23:43:47
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0