Happy New Year!

Och allt vad det innebär :)

Året började då super glatt när en god gammal kompis blev pappa till en liten tjej :)
Jag är superglad och tycker det är så HIMLA kul att så många jag känner har fått och
ska ha barn nu!! :D




År 2010/ 2011 kan verkligen kallas för BABYBOOM!! haha :p
Jag önskar ALLA jag känner och alla mina läsare ett
Gott Nytt År och All Lycka i framtiden!

Men särskilld er som har gjort ett kanon jobb och fått barn
och er som är gravida och knappt kan överleva av längtan!! :)



Att vara gravid och att få bli förälder är det största
och mest fantastiska som finns på den här jorden! :)





Meeen, tillbaka till det nya året!
Mitt nyårslöfte jag gav förra året har jag hållit:
JAG HAR INTE RÖKT SEDAN NYÅR!
I AM PROUD!!
;)

Men jag slutade väl sommar 08 och har inte rökt sedan dess.. Jo, igår :p hihi
Det fanns inget större syfte i att blossa på denna,
inte mer än att jag ville bevisa för mig själv att jag inte är beroende längre!
Jag njöt inte ett dugg av den lilla cancerpinnen! :p

Nyår
har vi firat hos M&M och det har varit lika kul som förra året, på sätt och vis.. :p
Då jag ju ammar och jag inte vill att William skall ta flaska eller napp ännu,
så blev det inte mer än en liten klunk Skumpa vid 12-slaget.
Så jag vaaar nykter :)
Men man blir ju lite som man umgås så jag hade rätt kul ändå :)









Lille William fick ligga i M&M's säng och sussa,
det gjorde han så bra och vaknade inte en enda gång under hela kvällen
- tror han är döv :p

Neeejdah, men han verkar ju vara en otrolig lugn & trygg bebis ännu,
mitt lilla hjärta :)
Han fick vara fin och ha på sig en liten drak dräkt so m han fick av grannen i Födelsedagspresent/ Julklapp :)

Men jag kan erkänna att det inte var lätt
att lämna den lilla bebisen på övervåningen helt själv.. :_(
Givetvis så hade vi en BabyPhone,
men blotta tanken på att han skulle ligga där helt ensam i ett stort rum..
Muhähähäh :_(
hihi



Hönsmamma? JA!
Men vad gör det?? Jag får lära mig!
Han är bara 5 veckor så jag hinner :)

pUss & Lycka Till för 2011

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0