Gipsavgjutning..

.. det är det vi har höllt på med idag.
Hela tre timmar tog det mig,
till slut sket jag bokstavligen i bruksanvisningen och körde mitt eget!
Och det blev BRA! :)
Han är för söt min gulleplutt :)
William var så duktig för han sov under tiden ;)
Hade nog inte funkat annars.. hehe



Sedan började det: William var sååå ledsen hela långa dagen,
tills Pappa J kom hem och tog ut honom på en liten promenix, gött!
Jag är så trött nu så jag håller på att somna.

Har raddat upp med ved här nu så jag har under veckan när J jobbar borta igen.
Hoppas mormor kommer imorgon igen och hjälper mig lite här hemma.
Vi har som sagt fortfarande inte kommit till rätta efter flytten och har MASSA saker kvar att plocka.. :/

Här slänger jag in ett kort på min kära Carro och lilla trollongen min :)



Puss & Gonatt
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0