EnergiKick!

I Onsdags har mina kära morföräldrar hållit William och mig sällskap hela dagen
J åter är på jobb i GBG..
Vi har städat och fått iordning i finrummet
så nu kan jag äntligen släppa in folk utan att få dåligt samvete!!! :D
Gud så mycket roligare det är att städa när man slipper göra det helt själv ;)





Idag har jag fått sova ut igen!
Lilla William gör så fint och sover 7 timmar i sträck - HÄRLIGT!
Ett mysigt morgonbad satt fint för lilla prinsen.
Så mycket att han somnade framför kaminen när jag skulle torka han :p





Sedan har jag försökt att få lite ordning på kläder - både mina och Williams, men det gick inge vidare..
Han lille gossen har varit såååå mammesjuk
så jag kunde inte lägga ner han längre än en halv timme utan att han började bli arg :(
Men det har väl varit andra dagen hittills att han har varit på dåligt humör,
så då får man bara ta sig en MYSDAG och lämna allt det andra åt
den
osynliga lilla pigan
som hjälper mig lite då och då (I WISH I HAD ONE!!) haha


Men jag har hunnit med att baka bröd så inte gubben här behöver svälta på jobbet ;)
En smarrig äppelkaka fick jag också ihop och den blev godkänd den med :)


Ja, nu har jag precis gjort klart i köket, fått ihop J's matlådor
och skickat upp pojkarna i sängen ;)
Är rätt så trött i huvudet jag också,
men kroppen pirrar som om den skulle skrika efter en uppfriskande kvällspromenad,
tror inte att det blir något av denna.
Jag är allt för mörkrädd :p hihi


Det blir en kopp te och lite korsord tills jag somnar :)
GoodNight/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0