ByeBye CarroHjärtat!

Finaste Finaste Carro flyttar nu äääända bort till USA..
Jag tycker det är OTROLIGT kul för henne
men desto tråkigare för mej som nu inte får träffa henne på vääääldigt länge :/
Ändå så var det (mer eller mindre) jag som uppmuntrade henne till att ta tag i chansen och tacka JA till jobbet!!
Får helt enkelt skylla mig själv :p
men jag veeet att hon kommer ha så mycket nytta av den här otroligt omtumlandde upplevelsen!
Såna här chanser kommer inte stup i kvarten menar jag och jag hade nog gjort likadant om jag var i hennes situation!
YOU GO GIRL!


Här fyllde vi i och skickade iväg papperna till USA


Då var jag såhär stor :p


Sommar 2010 när hjärtat hälsade på oss här i Strömstad


Min älskade Göteborgare!


Så kul vi har haft det tilsammans :D


Älskar er mina änglar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0