BVC No. 5!

Imorse vaknade vi tidigt
men gick inte upp förän klockan var långt över 11
då Rebecka ringde och bad om att få komma in ^^ hihi




Det är ju bara allt för mysigt att gosa och gulla runt långt in i dagen med mitt lilla hjärta!
Det är som sagt inte hela livet han orkar med mitt kramiga humör,
så det är väl bäst att passa på så länge han inte säger emot ;)
Och så fort som tiden går så ligger han nog inte still på samma fläck en enda sekund om någon månad,
VAD GÖR DET om jag passar på att gosa för fullt NU,
och detta heeela dagarna lång?! ;)



Efter en god frukost begav vi oss ut i det varma töiga Strömstad,
upp till Familjecentralen för att mäta och väga det lilla undret!



William väger nu 5285g och är 58,5cm lång!!
GOSH
vad det har barkat iväg!! :O
Han är ju bara 5 veckor & 5 dagar!!
Men det är väl det som är meningen ;)
Han gör precis som han ska (och ännu lite bättre)
så här bokades en läkartid i slutet av Januari!
Det blir hela 3 veckor som vi inte behöver väga och mäta han,
så det kkommer väl bli ett stort hopp i viktkurvan där tror jag ;)

Efter att Rebecka hade åkt hem igen slängde jag mig i köket och började med maten,
J är ju hemma tidigt denna veckan.
Det bjöds på Mörad Fläskfilé, Potatis, Morot
och min alldeles egna goda vinägersås
!
MUMMA
(inget recept på det då jag går efter ren magkänsla!)
Men den blir alltid PERFEKT!! ;)

William hade bestämt sig att sova hela 5 timmar i eftermiddag,
så jag höll på att spränga tutten kändes det som!
Det var lika bra att ta fram pumpen IGEN -
Tack Hanna för att jag får låna den!
;)

Trot eller ej,
men jag kom fram till VARFÖR lilla fisen alltid är så himla utslagen efter maten!!
Han hamnar helt enkelt i MatKoma!!
Smäller man i sig den här mängden på en och samma gång så är det inte komstigt, haha :p


Måste tillägga att han ändå äter ur en och samma bröst efteråt och trots allt blir mätt!!
Undrar hur mycket som ryms i tuttarna egentligen!!?? o.O

Livet som mamma är allt speciellt!
Ibland känner jag mig som en vandrande mjölkhylla, haha :p

Nåja, nu har killarna somnat på soffan så jag går och myser ner mig bredvid och njyter av livet

Blev riktigt Glad när jag upptäckte ett litet Blogginlägg om MIG & WILLIAM!
TACK Linnea

/SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

Hihi.. vad roligt att du blev så glad.. ^^ Du hade ju skrivit ett inlägg om mig och karl, så... Och dessutom tror jag att jag är kär i din lille son! :O hihi.. Kramar

2011-01-05 @ 01:16:33
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Mysigt <3

Ja, han är allt ett litet charmtroll (när han väl är vaken) ;) hihi

2011-01-06 @ 00:22:06
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0