Börja träna..??

Snö finns det gott om i Strömstad just nu!

Har varit ute på en uppfriskande promenad med lilla familjen
och skottat lite snö också.

Senast nu fick jag ju erkänna för mig själv hur "slapp" min kropp har blivit!!
Musklerna är inte på topp och kondisen är inte heller som den har varit..

Meeeen min lille fis är ju inte så gammal än.. :)
Känner att jag är grymt sugen på att träna igen.
Inte hårt, jämt bara så man blir lite starkare i kroppen igen.

Har ju iofs inte några gravidkilon kvar ALLS!
Ligger -1 kg nu och där har jag legat i 2 veckor
Men det hade suttit fint med några lägre siffror på vågen vettja ;)
5 kg, inte mindre :)

Det är då lite av tortyr kroppen har gått igenom dom sista månaderna..
Från att vara smal till att bli 2! och STOOOR.. ;)




Men jag tänker inte gå för fort fram!
Jag vill börja sakta och försiktig så inte mjölken blir borta.
Och jag hade ju tänkt mig att amma så länge som möjligt :)

Precis in början (innan jag visste att jag var gravid)
så höll jag på att utblida mig till
ZUMBA instruktör :)
Men det gick mindre bra eftersom jag strax före "slutprovet"
inte gjorde annat än att spy dygnet runt,
så motivationen låg verkligen på is!!

Synd egentligen..
Hade jag visst om att det var pga räkan i magen jag var så slö,
så hade jag nog bitit ihop lite mer och klarat det vet jag!
Men det är smart att vara efterklok :p

Det kanske kommer fler tillfällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0