Bondespel

Idag har det varit en kort dag!
Tiden bara sprang iväg och inte vet jag vart den tog vägen..
William den lilla Fisen har verkligen börjat att vakna tidigt på morgonnen,
hålla sig vaken till ca kl.12 för att sedan sova till runt kl 15.00.
Sedan är han vaken på eftermiddagen och somnar igen runt kl.21
fram tills han ska ha mat någon gång under natten..
Tror jag att det är så.. :p

Har inte riktigt koll på detta ännu, men det känns i vart fall så för det mesta! :)
Helt underbart att få lite rutin i vardagen igen :)
Hoppas han håller detta någorlunda!

En sak som får mitt hjärta att smälta är att William har börjat LE så otroligt mycket nu så jag kan knappt hålla tillbaka tårarna när han är så god och glad emot mig <3
Älskar min lilla plutt!!


Ikväll bjöd jag S&STacos,
sedan var det dax för en premiärrunda av Bondespelet vi fick av H&M i julklapp!!
"Det klångligaste spelet någonsin!" tänkte jag, men IKKE!!
Simpelt som bara den och HUR KUL SOM HELST!! :D
Det kanske berodde på att jag vann ;)
Kvällens bonde blev nämligen jag :D
hehe

Nu får jag hänga upp den sista tvätten och vänta på att J kommer in igen.
Imorgon är han ledig och ska fixa taket på stallet som jag förstog det,
så efter det blir det mys (och kanske lite bondespel igen) haha

Gonatt på er mina godingar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0