Bok till gammalmormor

Jag har (helt otroligt) kommit upp ganska tidigt idag. Är desto mer förvånad över att jag fortfarande sitter här istället för att gosa med min lilla pojk i sängen..

Jag har hunnit med en massa saker, det mästa uträttades på datorn och det är väl det största eländet! Att sitta och trycka här... man kan ju aldrig slita sig loss när man väl hamnat i denna stolen.. :p

Iaf så har jag äntligen pickat ut några fina kort på min lille Fis som jag hade tänkt skriva ut och skicka till min söta gammalmormor (alltså fisens GammalGammalMormor!) i Tyskland! Men sen kom jag på att - vad ska hon med massa kort till??
JAG GÖR EN BOK!
Voilá :) Nåja.. det tog mig dryga 4!! Timmar, men nu är den beställd och HELT UNIK, bara till henne :)
Jag är så lycklig :D
Gud vad jag saknar henne.. Fällde en och annan tår när jag skrev några rader till några bilder.. *snyft*

Jappjapp..

En promenix fick det iaf plats, som vanligt :) och härligt väder var det åxå :D




Min bäste vän i dagarna..


Morgondagen är fullspäckad!
Det ska skruvas upp hyllor på väggen, tvätten sorteras
(trognare vän finner man aldrig!!) veden ska upp och badrummet skall städas!!
Jag planerar inte längre än så, vem vet när nästa BambulansTuren står på schemat..
Jag får ta en dag i taget :)

Nu blir det >Bingen
Natti*
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0