Besök från Berlin..

.. har vi haft under NyårsHelgen!! :D
Gissa om jag njöt av det galna sällskapet! ;)

Har ju tyvärr inte någon bild på brudarna ännu,
men dom fick hälsa på min lilla mamma, mig & äntligen fick dom träffa min lilla familj också!
Den här fick han bland annat ;)



Gud så skönt med lite tysk anda i den alldeles för kalla svenska luften :p
Fast det är kallare och mer snö i Berlin just nu.. hehe

Imorgon bär det iväg i till staden och Luncha med ingen mindre än KARL!! :D
Äntligen får vi träffa Dig igen och Du får hälsa på min lilla underbara knödd :)

Sedan hoppas jag på att vi äntligen kan få planera in en liten tur till Göteborg
för att träffa CarroBarro & även Ninnej :)
MÅSTE få in detta nu för det har redan gått allt för länge sedan sist!!

Nu får jag överlämna datorn till Kvällens andar och joina min sambo för lite "egentid"
VAD ÄR DET?? haha :p

/SanjaLilli


Lille tjockisen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0