Bersök från Berlin

Idag mina kära läsare är jag på halvtaskig humör!!
Har knappt sovit av smärtor och det gör mig tokigt!!

Inte nog med det så ville jag ju faktiskt vara utvilad och pigg  nu när min Morbror Carsten,hans sambo Mi & son Vincent kommer till sverige för att hälsa på lilla William!

Jag slänger i mig en dos med morfin för att dämpa smärtan ordentligt och kunna glädja mig åt släkten!
Inte det smarkaste när man ammar, men som läkaren sa "det påverkar inte barnet" jajaja..
När man flyger omkring som ett spöke är det nog inget bra tecken. Starka grejer vi har här hemma ;)

Hur som helst blev jag ju jätte glad över att dom kom hit och skall stanna i en vecka så man hinner umgås lite kanske.
Vi ses ju (tyvärr) inte varje dag längre..
Nej, nu får vi sova..


Min underbara Morbror


Och fina MorMor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0