7 veckor

i början räknade man ner dagarna, numera bara uppåt ;)
49 dagar,
7 veckor
sedan man låg på BB och stog i för kung och fosterland!
Guuud vad jag älskar att tänka tillbaka till den natten!! :)

Nu har William lärt sig att lägga fokus på det mesta runtikring,
han ler för fullt när han ser & hör mig, håller upp huvudet ganska länge nu
och börjar "prata" allt mer :)

OBS!
Jag har upptäckt en liten liten spets av en söt liten tand!!
Jag hoppas verkligen att den inte hade tänkt att komma ut mer
då jag ju gärna vill amma så länge som möjligt
(fast man känner sig väldigt instängt ibland!)
Mer än gärna väntar vi några månader till med tuggisarna, Tack ;)

William sover nu också 7 timmar i sträck på nätterna nu mera.
Vi hoppas och håller tummarna att han inte ändrar på det allt för mycket! :)

Så mycket om hans utveckling så länge :)
Tack och Hej/S



Kommentarer
Linda

Vilken sötis du har! Roligt att läsa om er! :) Kram Linda

2011-01-14 @ 14:22:56
URL: http://blomklocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0