TRÖTT

Jag måste bara skriva av mig tröttheten såhär på morgonkvisten!!
Så ni som tycker att jag är egoistiskt: LÄS EJ!!

Livet är inte bara tuttinutti hela tiden och det är la synd, eller?? haha

William har varit vaken inatt i säkert 2 timmar och ja, tack för att man är själv om den lilla plutten!!
Morr!!
Finns inte många ord som beskriver min besvikelse och frustration!
Grrr..
Dessutom står frukosten på bordet sen en timme tillbaka och blir kall!! (Ägg & Bacon)
Är mäktigt trött att alltid bli bemött av OJ, ÄRRU REDAN VAKEN?? :-O
Jo, varje dag kl 8.00 kliver vi upp här på Kampetorp!!
Inte lätt å veta om inget intresse i de finns!!

Sometimes You Drive Me CRAZY!!





Det är såna här tillfällen som får mig att önska att jag vore 10 år igen och helt utan bekymmer!!
Haha :p

Det lägger sig väl snart igen, men tack för att Du finns, Bloggen!

Och ni som tjuvläser den var och varannan dag ;)
Kan jag begära lite stöd här eller??

Pjuhh - känns genast bättre! :)


Kommentarer
Linnea

Usch usch! Det är ju verkligen bland det värsta att hållas vaken på nätterna... Och speciellt inte när man kunde fått hjälp...?

Hoppas det går till sig under dan..!

Kramkram

2011-02-19 @ 11:12:04
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
tess

vilken R U M P A!!

Ska inte det vara bådas ansvar???

2011-02-19 @ 11:21:52
Lisa

tråkigt :( lycka till

2011-02-19 @ 11:49:13
Anonym

pfff .. :(

2011-02-19 @ 11:58:41
elin

Du är jätteduktig gumman! :)

2011-02-22 @ 23:35:58
URL: http://niile.blogg.se/
Sanja

Tack <3

2011-02-23 @ 21:31:14
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0