tredagars..

Ont har jag, så förbannat ont!!
Sen i söndags..
Har behövt så otroligt mycket smärtstillande så jag har inte vågat fortsätta med amningen!
Jag pumpar och häller ur det i slasken. Det svider i själen.
Tusentals barn svälter, mammor kämpar för att få igång minsta lilla av amningen, och här går jag och häller bort det pga att jag måste ta massa läkemedel..
Livet är inte rättvist!!

Ja, William har ju tatt detta ganska bra. Flaskan är inget problem och han verkar tåla ersättningen också så det får jag tacka gudarna för att han är så snäll!!
Kan inte sluta säga det helt enkelt :)

Jag är så otrolig glad och tacksam för att Du finns!
Tacksam för att Du är den snälla lilla söta Bebisen Du är!
Tacksam för att Du lyser upp mina trista gråa dagar!
Tacksam för att vi fick en frisk liten William!
Jag älskar Dig

Av hela Mitt Hjärta!


Men att ge honom flaska var 3:e timma och pumpa efteråt/ eller innan gör att jag sitter upptagen med "mat" i 2 tjocka timmar.. då blir det inte mycket tid över till annat och jag dööööör av smärta!! :'(

Som tur har mormor tillfälligt flyttat in hos oss nu ch är ute och går med William och byter på han och lagar mat till mig. Jag vet verkligen inte hur jag hade klarat mig annars nu när J veckopendlar..

Ja, livet är ingen dans på rosor.. :(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0