Släppa taget

I eftermidags åkte jag och svärmor till Nordby för att köpa gardiner, och lämnade mina 2 älsklingar själva hemma för första gången. Jag blir så lycklig av självaste tanken - Nu sitter min familj, mina killar hemma och myyser

Visserligen satt dom inte hemma, dom var duktiga och var ute och gick en promenad i det fina vädret - åtminståne en av dom

Har för mig att jag har blivit något av en hönsmamma, hehe :p bara tanken av att gå ut eller vara hemifrån min bebis en längre stund gör mig gråtfärdig, samtidigt som jag tycker att det är en lättnande och befriande känsla att kunna andas och inte vara present dygnet runt hela tiden, när jag väl kommit ut eller J har kommit hem..


Jag är ju ändå något av en ensam mamma större delen av veckorna. Det är tufft, men det går :)

På kvällen fick vi besök av Christian och de tyckte lillen om :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0