Semlor

Efter att vi drog stygnen igår så åkte vi till Rebecka och åt en häääärlig frukost med hennes hembakade frallor :) (måste verkligen tjuva receptet ifrån henne alltså!) hihi :) Sedan var det lite allmänt babbel och mys som stog på schemat. Har inte sett tjejen på nästan en månad ju .. :( Hon har den stora äran att bli Gudmor till min underbara lilla Fis :) Han har haft äran att lysa i tisdagens Strömstad Tidningen ochså :)




Mot eftermiddan bakades det Semlor då och vi väntade på Lise & Malin som ville hälsa på lilla stora killen :) Något jag måste berätta är att William har igår för allra första gången skrattat sådär hjärtligt gott men en underbar glucksig röst :D Det var helt fantastiskt att se och höra han skratta så myc ket så han fick hicka :) Jag filmade detta men jag får inte riktigt in filmen i bloggen ännu.. ska försöka senare :) Tyvärr var jag lite seg och började filma först när han redan fått hickan och nästan redan var lite ske påt.. :p

Jag skulle inte alls stanna så länge men det blev så ändå och då fick jag även middag - Lasagne MUMS! :D



Väl hemma slocknade han som en sten och sov till klockan fem imorse :)


Kommentarer
tess

Men gud vilken goding du har!

2011-02-23 @ 23:20:44
Anonym

Fint skrivet :) Mysigt med tidningsinlägg. och vilket smil :)

2011-02-23 @ 23:23:50
Lena A.

Han sover såpass ja.. skönt :)

2011-02-24 @ 00:28:56
Erika

Vilka roliga semlor!

2011-02-28 @ 19:49:43
URL: http://mylittlewords.se
Sanja

Tack hehe :)

2011-03-01 @ 09:27:42
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0