Trött mamma

Imorgon kommer Prästen på besök och vi planerar det sista för Dopet. Sedan blir det högtid att göra iordning inbjudningskorten under helgen och skicka iväg dom på måndag :) Jag hoppas även på att J verkligen kommer hem ikväll! William har varit en JÄÄÄÄÄTTE klängapa idag och ville inte vara ifrån mamma en enda sekund.. Stackarn har kanske fortfarande lite ont av sprutan?? Han fick ju världens skrikattack av den igår kväll när vi var på Nordby så jag höll honom hårt mot mitt bröst och sjöng för lillplutten hela vägen hem. Men så fort jag slutade började han gråta igen. Hmm..
Jag är rätt trött i kroppen av det iaf och ska lägga mig med han och gosa lite nu :)
Ha en underbar dag alla KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0