Mot ljusare tider!

Från Torsdag till Söndag


Torsdag - William är 11 veckor idag :)
Jag vaknar med en vevande William bredvid mig
Mamma, jag vill gosa!


Åker in akut till NÄL på torsdag kväll, väntar på OP!
Lyssnar och fördriver natten med P3 och
väntar på J & William som får stanna hos mig
Tack Randi


Fredag morgon - I HAVE A NEW LIFE!
and a pocket full of stones
Får jag skämta?
JAG ÄR STEN RIK!! XD


Lördag - svårt att sova med 4 titthål i magen
Nyhetsmorgon är ett bra tidsfördriv

Sängen fick vi låna på BB
Kanske den han har legat i för 2½ månader sedan??? :)



Söndag - hemma igen
Härligt men besvärligt!
Iris kommer med en blomma :)


Jag tvingar mig ut i det fina vädret där mormor går runt med William i vagnen
John & Morfar har åkt och isfiskat.. Ganska värdelöst med 80cm tjockt is att borra sig igenom :p

~

Jag måste bara säga att jag är otrolig glad över
att jag äntligen blivit av med det som har gjort livet till ett rent helvete det sista halvåret!

Jag har varit stark, otrolig stark!

Men ändå så skär det ner självförtroendet otroligt mycket!!
Utseendefixerad?
Vet inte, men min mage ser ut som en trasdockans..
Vad har jag gjort för ont i livet för att bli straffad med allt dehär??
:'(

Jag är inte bara en mamma, jag är även en tjej
En tjej som vill vara fin!
Jag vill känna mig vacker, snygg och
oemotståndlig
när jag ser mig i spegeln,
precis som jag alltid har gjort!
Jag vill vara fin,
fin för min son,
fin för min sambo,
fin för MIG SJÄLV!
Ärrat för livet, det är vad jag är..

~



Kommentarer
jakob

Du ÄR fin!

2011-02-15 @ 10:00:51
AnnaMalin

Sv: Kul att du tycker det och att du återkommer in till mig! :-)



Vad söt han är din lille kille! Hans tröja/body var ju för söt på första bilden.



Må gott! Kram

2011-02-17 @ 20:02:23
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0