Goa Ylva!

Natten har varit mindre bra då jag har haft ont igen. Undrar vad det är som spökar nu, men jag hoppas att det bara är smärtor man får av att det läker ihop där inne eller föratt jag har ansträngt mig lite fööör mycket?!

11 grader var det i huset - Brrr... kunde inte elda då jag inte haft ved här uppe :/

I alla fall kom min goa svärmor på besök och hjälpte mig att bära upp ved :) TACK!! Hon hade även med sig nåra godbitar från "Lolas Konfektyr" Mums! :) Sen så hade hon med sig gardinerna som hon skulle sy upp och vi satte upp dom med en gång! Blev super snyggt (bild sätter jag in imorgon)

Nu ska jag göra min lilla älskling sällskap och krypa ner till honom under täcket :)



Kommentarer
Marie

Vilken fin kille du har :D

2011-02-23 @ 23:21:39
cicci

Sockersöt. eldaer ni med kamin då lr? jobbit att du måste klara dej sj.. :(

men du är stark :)

2011-02-23 @ 23:22:52
Anonym

Skojar du? Usch Fy va kallt! Hoppas er lille som inte blir förkyld då bara!!

2011-03-09 @ 00:23:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0