Bara famåt

Hej igen :)
Ja, det känns skönt att det går framåt igen. Idag är det 6 dagar sedan jag opererades och det känns i kroppen. Jag får annu inte bära tungt och jag känner i magen när jag har stått upp för länge eller burit lilla William. Men det är då bara att bita ihop. Jag hoppas innerligt att J kommer hem ikväll, annars får jag hitta på ett sätt att få upp veden ur källaren. Annars blir det kallt i stugan.

Så småningom börjar jag verkligen längta efter varma sköna sommarkvällar med god grillad mat och ett gott vin till de :)
Jag brukar inte ha så ont av själva vintern och snön, det är mörkret som går mig på nerverna och trycker ner humöret betydligt. Men denna vintern hade jag något obeskrivligt stort att se fram emot!! :) För att få min vanliga dos med SOL har jag tidigare solat solarium 1-2 ggr i veckan, men nu har jag inte riktigt vågat gjort det annu.. Har av någon anledning fått för mig att det påverkar mjölken (vilket ju absolut inte stämmer, jag vet!) Men då tar det emot :p

Jag hade tänkt mig en tur runt gården med lilla William. Det är intget perfekt promenadväder, men frisk luft är aldrig fel :) Jag kom på att vagnen ligger kvar ute i bilen sedan i tisdags när vi var på Nordby så det var ju bara att glömma den promenaden.. :( Jag är riktigt rädd att såren skall gå upp och stygnen ska spricka om jag tar i för mycket.. UschUsch.. Ska bli skönt när allting blir borta på tisdag :)

Och förresten så får ni kika i Strömstad Tidningen på tisdag. Jag har äntligen fått in annonsen och en fin liten bild på William :)

Nu börjar prinsen bli ilite otålig här i vaggan bredvid mig så vi hörs senare :)



Hejsvejs/S


Kommentarer
P

Du är stark tjejen!

Förresten sola på du bara. Man mår bra av det och plus att man ju blir brum :)

2011-02-17 @ 16:06:34
Tekla

GUUUD SÅ SÖÖÖÖT!

2011-02-17 @ 16:13:19
marie

Skönt att du är bättre! Lycka Till

You Go Girl

2011-02-17 @ 19:56:14
Linnea

Tycker du gör bra i att inte sola.. Det är ju inte bra för huden! :) Dessutom har du ju solen bredvid dig hela tiden numera!

Är det namngivning/dop på gång eller...? =) HÄRLIGT!

Ha en bra dag.. Jag tycker det är tråkigt att vi bor så långt ifrån varann... =( Kram

2011-02-18 @ 10:44:15
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Ja, det är dop på G :)

Tråkigt ja.. jag bor långt ifrån dom flesta av mina vänner tråkigt nog.. undra varför :p

2011-02-19 @ 10:06:28
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0