Flaskmat

ensam hemma.. nåja, nästan :)

Älsklingen åker till grannen tidigt för att pressa hö.. (sånt man inte hinner med på sommarn får man fixa när det hinns med) haha :p
Jo, mammis, William, Flickorna och jag myste och åt frukost sent och läääänge :)
Vid lunchtiden åkte dom hem och det var lite tråkigt :(

Jag saknar mina små flickor så mycket!!
Syskon är att det bästa som finns :)

Dom 2 år jag har bott här har gått så himla fort, men när jag tänker på mina syskon borta i Värmland känns det som om jag har bott här nere i tiotals år!! :( *snyft*

OBS!!

William dricker för första gången ur flaskan!!
Och har gör det riktigt bar :D
(eftersom jag skall opereras så får jag inte amma 24 timmar efter så det är bra att börja träna!)
Jag hade pumpat ur ca 120 ml (jag brukar ha ganska mycket mat..) och allt detta tryckte han i sig på noll tid :)
Inte en min drog han angående flaskan.
Maten var ju den samma, men nappen är ju absolut inte lika varm, mjuk och god som tutten
♥ snuttis är idag 10 veckor och 2dagar ♥



Den här köpte jag på Apoteket!
Sååå bra

Bilden har jag snott på hemsidan.
Vill ni veta mer så klicka bara på bilden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0