En tur till NÄL!

Idag är dagen då vi ska planera för OP - på riktigt!

Iris kommer tidigt på förmiddagen och följer med mig hela vägen ner till Trollhättan..
Tur att smärtan gick över annars hade jag inte kunnat köra.
Jag är så tacksam, varenda dag, att jag har fått en så snäll lite bebis!
Hade han inte varit det hade jag nog gått in i väggen för länge sedan med tanke på hur ont jag har haft..

Vi pratar med en leg. ssk. :p och bestämmer oss för OP så jag blir av med den onda gallblåsan och äntligen får börja leva igen - utan droger!! (som visst påverkade min lilla bebis!! han blev ju helt groggy och blasé..)
4 - 6 veckor var väntetiden MEN IKKE sajag!!
Ska jag gå och ha ont och vänta på en tid i 4 - 6 veckor till??
Proppa mig full med tabletter som "troligtvis" inte påverkar barnet när jag ammar???
Dessutom är jag själv hemma. Hur skulle man kunna ta hand om en liten bebis samtidigt som man vill vränga in och ut på sig själv av smärta och helst av allt vill dö??
Gallsten är värre än att föda!!
TRUST ME, I KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT!!
Förlossningen är inte alls länge sedan och jag tog INGEN bedövning!!
Någonstans glappar det ibland i hjärnorna inom den svenska sjukvårdet!!

Så, nu fick jag ut det, Tack :)

Iaf så lovade dom mig att det skalle dröja 2 - 4 veckor innan jag fick en tid.. Ok, vad ska jag göra mer än att stå och gapa som en kärring..?? :p

På hemvägen svänger vi in på en Kaffe hos Gerd & Bengt i Rabbalshede.
Mysigt värre :)

Nu blir det bingen för lille gullegrisen min och MIO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0