BVC No. 7 & Sprutan

Tisdag är BVC dag :)
Skönt att J är Pappaledig idag också, men jag är sjukskriven till den 27. Februari så det hade varit bra om han kunde stanna hemma längre - men ikke.. Hur som helst så är det inte alls dumt att få lite avlastning med det mesta som rör William. Inte för att han är jobbig utan för att jag är SUPER nojjig och gärna går och bär på han och absolut inte vill lämna han själv, inte ens i babygymmet. Jag låser in mig totalt och hinner inte mycket av det som kallas hushåll -so what?! Det springer ju inte iväg presic ;)

Hur som helst!

William väger hela 6540 gram och är 63,5 centimeter liten. Han har gått upp 2875 gram och växt 12,5 centimeter 11 veckor och 5 dagar! "En sådan vikt- och längdkurva borde alla barn ha!" Strålade E :) Ja tack, jag är glad att han gick upp trots trasslet med ersättningen i 2 veckor! :) Samtidigt var det även dax för Spruta 1 & 2, Fisen skötte sig jätte bra i pappas knä när han blev stucken och blev bara liiite ledsen när hon stack honom i andra låret.. Det var mest mamma och pappa som fick tårorna i ögonen :p typiskt!

Jag har fått otroligt ont i ryggen efter operationen (vilket tydligen var helt normalt efter galloperation..) Men nu när det börjat släppa har jag fått en annan typ av ryggont av att jag går framåtlutad, ihopkrympt som en apa :p Det gör ont i såren att sträcka på sig, och plåsterklistret är annu värre..

Nästa vecka fredag tänker jag unna mig en ryggmassage om det finns tid (och jag då kan ligga på magen vill säga)


Kommentarer
bibbi

Jisses vad han blir stor då. Du är så värd en massage!

2011-02-17 @ 19:51:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0