Bepanthen Salva No. 2


Nu har vi provat Bepanten Salvan på mig själv nästan varje dag och min torra  hud på läppar och händer är nästan helt borta! Upplever dock att den salvan är alldeles för dryg och seg för att brukas som handkräm i vardagen, tar även lite längre tid tills den har dragit in i huden..

På William har vi smord i lårvecken och under armarna. Han har aldrig haft besvär med huden hittills men alltid varit lite röd på dom där små ställen.. Nu sedan vi använt Bepanten Salvan så är huden inte ens röd där en gång :) På pannan har hen varit lite torr, precis där näsbenet börjar mellan ögonen. Men sedan jag har använt Bepanten även där är det som bortblåst.

Jag har valt att inte lägga ut några kort då det helt enkelt inte gick att få till en skarp bild på alla våra experiment ställen.. Men jag som är så väldig känslig i huden är halt klart nöjd och kommer fortsätta använda salvan!

Färdigbuzzad för denna gången! Tack för att jag fick delta i undersökningen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0