Bepanten!

Nu har jag fått mitt första Gratis paket från Buzzador.

Paketet innehåller 1 stor och 10 små tuber med Bepanten Salva som jag (och andra)
skall prova på våra barn och oss själva.


Utdrag ur BuzzadorUppdraget:

KAMPANJIDÉ
I den här kampanjen får du och dina vänner lära känna Bepanthen som en riktig allround-salva för hela familjen. Ni lär er också hur ni på bästa sätt förebygger röda rumpor på era små bebisar.

Smörj in ditt barns rumpa med Bepanthen varje dag, som en del av den dagliga rutinen. Genom att smörja dagligen förebyggs röd och irriterad hud. Prova också att använda Bepanthen på andra sätt: på fnasiga läppar, torra händer, lindrig solsveda efter vinterresan...



Lite snabbt bara så känner jag Bepantensalvor sen tidigare och har hittills varit rätt så nöjd med prodikten.
Vad som var nytt för mig var den barnvänliga varianten och det är ju roligt nu när man själv precis har fått barn!
Jag måste tillägga att jag nog inte hade tackat ja till kampanjen som testperson om jag inte hade sett att dom använder denna salvan på BB på NÄL!

Vi får se hur det går för oss och jag kommer uppdatera mer om detta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0