Babymassage No. 2

Tidigt har vi släpat oss ur sängen. J åkte såklart till jobbet vid 4 så då låg jag och halvsov till 6.. Plutten vaknar allt tidigare men ÄLSKAR att gosa en längre stund - Mammas gosegris

Ännu får jag inte lyfta tungt men jag har klarat mig hittills.. Är sjukskriven till den 27. Januari

Inne på öppna förskolan fick vi då träffa lilla söta Juni, hennes mamma och alla andra fina bebisar igen - mys!
Idag var den magen som skulle masseras (förra måndan var det benen..) och William bara ÄLSKAR det! (mycket han älskar)

På hemvägen delade jag ut inbjudningskorten till dopet, blev fast hos faster Iris och fick mig Lunch - GOTT! Väl hemma var det is kallt i Villan så vi satte oss framför Kaminen och värmde oss, men varmt blev det inte :(

Tryckte i mig lite kvällsmat och tar tidningen och tekoppen med under täcket. Nu blir det sängen. Upp tidigt imorgon och dra stygnen på magen :s


Kommentarer
miosmamma

Jag vill också gå på massage :D

2011-02-23 @ 23:26:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0