Ajajaj..

Det var då inte barabara att komma upp idag!! William var pigg som vanligt men ville inte riktigt vara med på noterna när jag stottade ner han i overallen klockan halv åtta på morgonen.. :p Väl innte på Mottagningen var det min tur med en gån så jag hann varken andas in och förbereda mig, eller ens ta kort på min ack så trasiga mage.. hehe får bjuda på ett kort jag tog nån timma efter operationen. Hoppar nog över bikinin i år och tar en badräkt :p



William är nått av det snällaste jag skådat! Han bara ligger/ sitter och är nöjd och tittar sig omkring medans jag ligger och biter ihop tänderna inför det som komma skall: en pingsett och en stor, vass sax som skall grejja på min mage - Ojojoj..

NEJ, det gjorde inte ont en enda sekund! :) Helt fantastiskt hur kroppen läker sig själv på Nolltid! :)



Kommentarer
zarah

Ooo tråkigt. Men ärren är ju faktiskt ett tecken på 2 stora händelser i ditt liv. ser dom som ett fint minne. allt din kropp har klarat av.

Lycka till :)

2011-02-23 @ 23:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0