Vilken kväll! Mary Kay seminarie 2011 är j...

mms_img50198 (MMS)

Vilken kväll! Mary Kay seminarie 2011 är ju över all förväntan! Det står Mary Kay över hela Göteborg känns det som :-) Affischer, Flaggor och parkeringsskyltar.. Glitter och Glamour :-) Kameran är under all kretik så här får ni kvällens bästa PHOTO! Är ju sååå sååå himla nöjd med klänningen jag köpte och håret jag klippte i tisdags :-D känner mig så otrolig snygg (IRONI!?) hihi. William har sin första MammaLediga helg, och det svider lite i mitt hjärta, samtidigt som jag känner att det är otroligt skönt att skippa det "ansvaret" jag annars har DYGNET RUNT i några dagar. Men nu måste jag sova (försöka åtminstone) har ett enkelrum här på Arena Hotell med fönstret ut mot gatan.. Undrar hur det kommer å gå Haha^^ :-) Imorgon väntar en heldag med utbildning och ännu mera Glitter och Glamour :-) C U



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0