Sedan 9 imorse är vi igång igen här i Scan...

mms_img54866 (MMS)

Sedan 9 imorse är vi igång igen här i Scandinavium. Jag var verkligen inte den piggaste Konsulten imorse men nu går det bättre! Vi har precis ätit Lunch, som ni ser på bilden, någon pastasallad& färska räkor. (hela 11 stycken såna här 10 meter långa bord..) Dock kände jag ingen smak av något, inte så konstigt kanske, men nu är vi goa och glada i magen! Jag är SUUUPER TAGGAT till att sätta igång och jobba så fort jag kommer hem igen. Så håll i era telefoner mina damer (och herrarna, vågar ni prova något nytt??) Mitt mål skall vara den röda Kavajen, det har jag bestämt mig för igår på utbildningen, och så skall det bli! För att byta samtalsämnet lite så saknar jag min lilla Fisen där hemma nått så fruktansvärt mycket så det kommer tårar så fort jag tänker på honom, är det normalt??? Är tvungen att ta upp mobilen med jämna mellanrum och kika på några bebiskort så jag inte börjar storböla mitt i allt. Och tänk på sminket! ;-) Nej jag längtar hem men jag ångrar inte en sekund och inte ett öre som jag lagt på Seminariet, utbildningen och allt.. Inte att förglömma att bara hela festligheten runt ikring var ju värt det. Nu får jag köa till toan tror jag :-) THINK PINK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0