Klockan 7 imorse ringde TELEFONEN på rumme...

mms_img65924 (MMS)

Klockan 7 imorse ringde TELEFONEN på rummet, täckning.. men jag har varit vaken ett antal gånger under natten i väntan på att en viss liten person skall väcka mig och vill bli matad.. Meeen jag insåg snabbt att hur många gånger jag än skulle somna om och vakna igen så kommer jag ju ligga kvar ensam här på mitt lilla hotellrum. Mer eller mindre ensam får jag väl säga! ;-) Det var skönt men ovant att vara utan William, vilket är FÖRSTA GÅNGEN i 2 nätter. Det går bättre än jag hade förväntat iallafall.. Kanske för att dagen hittills har varit späckad med upplevelser. Lade ut en liten kort film av inledningsceremonin imorse på min FB för er som vill kika in hur fantastiskt vi har det här! :-) Halva dagen är nu avklarad och ni ser på bilden att det är rätt bra packat det schemat :-) Just nu ligger jag på rummet igen i lite av ett matkomatillstånd och vilar fötterna en stund innan jag skall göra mig iordning och svepa in mig i min sidenlångklänning :-D ikväll är förväntningarna höga och dom som har varit med en längre tid lovar en enastående upplevelse! Lite påkostad "American StyLe" Sägs det så jag ÄR TAGGAT!! :-D För övrigt så har jag införskaffat mig en ny handväska (schhh, säg INGET till John!) och lite annat smått och gott som underlätter och är bra att ha till jobbet :-) Nu ska jag vila ögonen lite :-) Ni kommer säkert att läsa om kvällen senare inatt när jag landat i sängen igen, möjligtvis en liten uppdatering på Fejan med en eller annan bild, annars så ses vi senare :-) KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0