'Jag kan kasta alla mina planer över båtka...

mms_img50196 (MMS)

'Jag kan kasta alla mina planer över båtkanten. Man skall aldrig planera längre än en dag framåt!' eller något liknande skrev jag på min FB-STATUS lite tidigare idag. Faktum är att det lät så himla dystert så några kommenterade med lite uppmuntringsanda.. Men det var ju inte alls som jag menade :-) Jag såg det ur en god synvinkel och tycker att mycket mycket bra ligger framför mig, oss :-D Än så länge kan ni ju klura lite på denna, några ledtrådar kommer det lite varstans ;-) Men "Foten på gasen" har det ju varit här, full rulle huuur länge som helst! Senast nu har vi ju varit i Tyskland en sväng och hälsat på kusiner, morbror, fastrar, gammalmormor och ett antal gamla goda vänner! Det var otroligt skönt att få vara lite sig själv igen och bli igenkänd som den "Sanja" jag faktiskt är och alltid har varit. Fullt upp har det varit även nu efter resan och imorgon bär det ÄNTLIGEN iväg på Mary Kay seminarie i Göteborg! Som jag har längtat :-D att få vara mig SJÄLV i hela 24 timmar. Det bara måste jag njuta av för fler såna helger blir det nog ont om. Jag hade längtat lite efter SeptemberMånaden eftersom jag tror/ trodde att denna skulle bli mycket lugnare än dom senaste 17 månaderna, men även det verkar nu vara ett minne blått.. Blått som havet, och lååångt bort som självaste horisonten.. En otrolig onödig kalashög håller på att välla över oss.. JAG tycker att folk över huvudtaget kalasar på tok för mycket!! Kalas hit å dit hela hela tiden.. Och andra sekunden hör du tanterna gnälla över att Tiden Inte Räcker Till, Undrar Varför Man Känner Sig Så Utbränd Och Får Ångest Och VARFÖR Man Aldrig Aldrig Klarar av Att Nå Sin Drömvikt.. Ta en liten bulle och fundera över saken.. IRONI! Men så är det ju. Fokusera lite mer på livet och njut av dom få små stunderna i stillhet. Gläd Dig och lär Dig uppskatta dom små tingene i livet <3 Gonatt från mig, lilla HormonMonstret ;-)



Kommentarer
Malin

Grattis?:)

2011-08-25 @ 02:02:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0