Det största och mest värdefulla i mitt liv...

mms_img54867 (MMS)

Det största och mest värdefulla i mitt liv vilar i syrrans knä ikväll :-) Har gjort eftersom dom precis åkte hem igen. Men såhär har jag väl känt mig både igår och idag! Har jobbar hela dagen igår vilket jag verkligen inte skulle ha gjort! Torsdag till Lördag har det ju varit full rulle och lite sömn, lika som natten till igår och att stå i en butik och vara trevlig och hjälpa kunderna när man knappt kan stå upp av trötthet funkar bara inte så igår efter jobbet fick jag 2 äppelkakor, eller en paj och en kaka, en av John och en av mammi :-) sen gav jag William Välling och så somnade vi i soffan båda 2 runt kl21 Ändå mådde jag som en rutten fisk idag och kom aldrig igång :-( hängig och trött är vad jag är! Men i eftermiddags drog mina fina två systrar ut mig för en liten promenad med vagnen för att få lite syre i kroppen och det kändes verkligen bra! Inte nog med det fann tjejerna drygt 4 kilo svamp på den lilla promenixen.. Otroligt mycket som tog hela 2 timmar att rensa, men nu har vi svampsoppa tills nästa år känns det som :-P hihi. Nu i eftermiddags läste jag i 'Vi Föräldrar' tidningen att, jag citerar: "Att flytta är en jättestor omställning; i olika undersökningar är det nummer 2 på stresslistan, efter skilsmässa och dödsfall." Inte undra på varför vi har haft det som det har varit. Flyttan 3 ggr plus en graviditet förra året, det var 2010, och nu är nästa flyttlass närmare igen än vad vi någonsin kunde ana.. Snacka om att aldrig få 'landa' eller ens känna sig hemma någonstans!! Bara för att så har jag räknat ihop alla mina flytt under min livstid, hela 14 adresser har jag haft. Det betyder, om jag inte har räknat helt galet, att jag i genomsnitt har flyttat var 18:e månad. Men vet ni, jag ska lägga mig till min lilla snos på soffan och vila mera, för soffan är iallafall MIN!! jag känner mig ju sååå sååå så dålig. Hoppas ni hade en bättre start på veckan än jag hade. Gonatt :-)



Kommentarer
Jag

Den bästa t-shirten en unge kan växa upp med... Ta vara på både t-shirten och ungen - de behöver varann... Och du -. du är skitsnygg du oxå...

2011-10-31 @ 03:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0