Vilket fint påskväder vi har idag! Det för...

mms_img17630 (MMS)

Vilket fint påskväder vi har idag! Det första jag upptäckte imorse när då skulle klä mig lite mer somrig var att mina favoritkortbyxor (bild) hade blivit allt för stora! Dom gånger i rumpan och sitter inte bra alls. Lika så kjolarna.. Linnerna jag hade på mig i tonåren som jag nu hade sorterat ut i höstas passar perfekt igen. Egentligen borde jag ju vara glad för det då även mina magrutor har börjat att hittat tillbaka igen, men ja hade mer sett fram emot en helt my garderob, FAKTISKT! :-P Nu när man har klivit in i ett nytt Kapitel i livet, blivit mamma och bor i hus känns det inte bra att springa runt i kläder jag hade på mig på plugget, utekvällar.. Om inte annat så påminner många kläder om saker man har upplevt och varit med om väldigt mycket. Det gör det för mig i alla fall! Det kanske inte är så smart att köpa nytt nu i alla fall då jag kan tänka mig att det kommer bli en hel del kladd och klet med ett litet Busfrö I huset å då är nya kläder bara tråkigt att kladda ner eller förknippa med just hemma och mammalivet. Jag vill gärna ta på mig något och känna mig som mig själv och inte bli påmind om hur många gånger jag blev nerspytt i denna tröjan. Jag vill ju känna mig ny & fräsch i mina FINA kläder :-) Mysplagg uppfyller en väldig stor del i min vardag kära vänner, men ibland vill man bara skaka av sig och hoppa ur skalet, eller hoppa i ett? Ni förstår :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0