Vårkurs på Växtriket

HejHopp allihopa :-) datorn och internet strejkar som vanligt men eftersom jag har fått ordning på bloggen i mobilen så är det ju ingen jättepanik.. Bilderna kan jag däremot inte sätta in via mobilen (töligt) så dom får vi vänta på! Själva kursen igår var lite oväntat mindre av en kurs utan mer en "gör vad du vill" inspirations kväll :-) Först visade dom oss lite olika vår och påskdekor att göra själv... Sedan var det fritt fram! Vi kunde va VAD vi ville i affären och göra HUR vi ville :-) för min smak lite för fritt då jag inte riktigt var beredd på att få välja helt själv, men när man väl kom igång så var det svårt att sluta ;-) alltihop satte jag ihop 3 krukor med blommor. En att ha ute med Påskliljor och Krokusar, lite pynt och stilrent i gult och lila, en till sovrummet med en vit Orkidé och 2 små rosa blommor I glaskruka och en mindre glaskruka till Williams rum med ett hjärta i, passande till tapeterna: GRÖNT! Jag blev supernöjd och vill börja jobba där NU!!! Haha :-P Ha en god natt allihopa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0