Sömnig söndag..

Meningen var att vi skulle hjälpas åt att dra fram och göra rent alla maskiner idag så vi kan lägga ut dom på nätet och sälja dom innan dom rötar ihop hela högen.. Men såklart så sov inte William så länge så jag fick gå in och lämna gubbarna göra sitt jobb! Men när fisen fick mat runt klockan 14 så somnade både han och jag i soffan.. Så där låg vi i 3! timmar :p Inte konstigt att man är trött när man har en matglad bebis som helst av allt äter på natten.. inatt har jag varit uppe 4 gånger och matat han.. att jag ens har så mycket mat till han förvånar mig lite :s men hans kropp behöver väl mer nu när han är 4 månader.. Det är ju nu man går äver till annan Mjölkersättning om han skulle vart flaskbarn.. Jag får vara glad så länge jag kan amma för fy va dyrt det är med ersättning och allt pulver man annars vore tvungen att köpa! Att man ens gör det är otroligt. Nej, hej för amningen :)


Kommentarer
Linda

Låter mysigt att somna ihop sådär och då behövde du ju verkligen sömnen! Kram

2011-04-04 @ 20:45:42
URL: http://blomklocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0