Nu var påskäggen klara och gud så nöjd jag...

mms_img67713 (MMS)

Nu var påskäggen klara och gud så nöjd jag är! Hade egentligen tänkt mig lite mer grönt och blått, helt i Williams färger men det får jag göra imorgon istället :-) Nu är jag trött men lilla Prinsen har bestämt sig för att vara vaken nu helt plötsligt så det är bäst att plocka ihop och kika på Nyheterna och mysa med Fisen :-) Annars idag har vi BARA varit ute och pysslat med blommor och grejat i rabatterna. Det behövdes för dom är helt igengrodda PJUH :| tur att jag har ett så stort trädgårdsintresse ;-) Solen har gjort sitt och jag är riktigt röd om kinderna :-P Gonatt på Er Alla KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0