Jag har sett en VARG.. Gåshud DeLux !! Tur...

mms_img24594 (MMS)

Jag har sett en VARG.. Gåshud DeLux !! Tur att det var ett stort stängsel emellan oss :-) vi har sett så många olika djur idag och vandrat runt hela dagen så jag är hur trött som helst. Favoriten var ju ett djur som kallas för Snöget, ganska roligt namn när man (som jag) läser på tyska :-P typ snögget som en blandning av snyggt och snopet.. Kanske inte så kul för er men jag apgarvade nog länge åt namnet^^ På hemvägen stannade vi i Håby För att äta Middag. Åh det var så gött så dit vill jag åka igen :-) Kvällen här hemma kunde varit bättre, mitt humör har precis sjunkit lååångt ner till botten och lite till, men alla har vi såna dagar tror jag.. Läget är ju som det är och jag håller fortfarande utkik. Kommer tid kommer råd! Men nu blir det sängen för plutten som somnat i min famn precis när han fick kvällsmat och jag ska med hoppa i bingen nu. Gonatt KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0