jag har ett beroende!

ETT?? Jag har väl närmare ett 50tal beroenden som jag inte riktigt vet HUR jag ska deala med när dom onda små röster i mitt huvud börjar tala! 1. Fönsterputsmedel 2. Citrondoft i Badrummet 3. Rena lakan & handdukar (jag fullkomligt HATAR LUDD!) 4. Rena golv, hatar minst lika mycket gruset under fötterna inomhus! 5. Rena händer, tvätter dom minst en gång i timmen bara för att säkerställa ATT jag inte har nått klet på dom som möjligtvis kan framkalla exem! Smulor i alla färger och formar Över huvudtaget gör mig galen! 6. Pepperoni & Spenat - skulle jag kunna äta dygnet runt och livnära mig på resten av livet! 7. Kuddar & Filtar - där jag är finns det minst 3 kuddar till att sjunka ner och gosa i :-) 8. Levande Ljus! 9. Mjukt toapapper! 10. Tops 11. Tajta Linnen 12. Allt mitt KrimsKrams Till dekor och pyssel 13. Växter Blommor Frön & Lökar 14. Inredning & Om\Möblering sist men inte minst KÖPBEROENDET!!! Fy f-N säger jag bara! Tyvärr har jag handlat massa idag igen, bilder följer ikväll!


Kommentarer
Eva

Haha, Härligt Sanja, jag gillar dina beroenden, och känner igen mig i en del ;)

2011-04-27 @ 20:30:34
URL: http://chawa.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0