Efter en hel dag (faktiskt den allra först...

mms_img16659 (MMS)

Efter en hel dag (faktiskt den allra första sedan han föddes!) ifrån min lilla Fis njuter både han och jag av lite kvällsmys :-) helt otroligt vad jag har saknat mitt lilla hjärta idag men på andra sidan nyttigt för båda att efter 5 månader börja med lite egentid. Jag är helt slut, känner mig till och med lite uggen och slö nu på kvällen men det lär gå över tills imorgon när jag får vilat ut lite inatt :-) Vi ska ta en liten tur. till Skee och kolla på Majbrasan för att äntligen få välkomna Våren & Sommaren! Ha en go kväll och trevlig helg allesammans KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0