Busy Saturday

Igår har det varit fullt upp. Tillbringade nästan hela förmiddagen på Nordby och lämnade tillbaka några saker jag köpte förra veckan då jag ångrade mig och insåg att jag inte behöver det mesta jag köpte ändå.. mest inredningsmässigt då.. Lämnade in lite guld så man får lite pengar i kassan och kollade efter kläder till William men hittade inget fint. Sen blev det en god efterlängtat Lunch bestående av inget annat än Sushi :)
Fisen fick mat i bilen då det var proppfullt med norskar (vad annars på en lördag) och sedan bestämde vi oss för en tur till Torp! Varför? Jag vet inte. Meningen var att jag skulle spendera förmiddagen själv och fått ventilera lite i fläktaggregatet, men så var inte fallet.
Om vi fyndade eller inte vet jag inte men jag köpte några handukar på Jysk då dom vi har nu är ålderdomliga och hör hemma på ett Museum! Även en Toalettstol fick följa med hem :) Vi skulle bara ha en ny sits men bara den skulle kosta 800 spenn så då tog vi en hel stol för 1800 då den på övervåningen också har lämnat in sitt testamente.. :p

På hemvägen svängde vi in hos Gerd & Bengt och fick oss varma smörgåsar och William fick hälsa på hunden Tora :) Trevligt var det! Han har för övrigt skött sig jätte bra och har bara varit glad den lilla fisongen :) Undrar vad som försiggår i det lilla huvudet när han får så många intryck på en och samma gång!? Lilla älsklingen min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0