Bakning ikväll!

Efter en heldag i solen må jag medge att jag är helt S L U T! haha :p har burit in lite ved så ska jag elda ikväll så det inte är så himla kallt imorgon bitti. Nu har jag även "checkat in" biljetterna till mormor & morfar så dom tar sig hem från tyskland igen :P dom åkte ju dagen efter dopet hem till tyskland men där blir dom inte länge som tur är :) redan nästa helg skall dom komma hem igen :D William sover på soffan och det har har gjort ett tag nu. Det tar på kraften att växa och gro som en liten grodyngel :p hihi
Nu ska jag sätta igång och baka några Chokladmuffins att mumsa i mig när jag ska se på En unge i minuten ikväll :) Som för övrigt är årets bästa dokumentär (tycker nog dom flesta mammor/ gravida där ute!) och som så många andra, JA, JAG GRÅTER varenda gång jag med och blir såååå Bebissjuk :) Nej, egentligen heter det GRAVIDSJUK! ^^ Jag kan inte undgå den underbara härliga känslan av att vara gravid :) Men de e att gött å va tillbaka i sin vanliga kropp igen åxå ;) Det har gått fort å bra att gå ner så nu får jag väl njuta av mina nästan magrutor ett tag tycker jag ;)
Recept på Muffinsen kommer upp på min MatBlogg under kvällen ;)

Puss Å Sussa gott alihop KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0