Tack Linnéa Nordum!

Det är nog ett av dom finaste presenten jag fått - någonsin! Och något finare kan man ju nästan inte få såhär i de läget. Ja, tänk att få bli föräldrar! Gissa om det fick upp mitt humör såhär på kvällskvisten!! Jag får klura ut om bilden skall hänga i Älsklingens rum eller i sovrummet..






~~~


~~~


~~~


Den bilden utstrålar så otrolig mycket värme, trygghet och kärlek. Önskar verkligen att jag kommer att få uppleva allt detta igen <3 det är ju något av det största som kan hända i ens liv, att få bli just detta - FÖRÄLDRAR! Jag hoppas att vi kommer att kunna uppleva detta tillsammans - hela vägen! Jag önskar mig inget hellre än det. Att få tillbaka min familj, min lilla söta familj <3

Tack vännen <3
/SanjaLilli

 



Kommentarer
Linnea

Vad roligt att du gillade den! Typiskt att ditt liv skulle vara så turbulent just nu, men jag hoppas den kan ge dig lite värme..!

Kramar <3

2010-09-21 @ 08:00:47
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Åjah, den har gett mig otroligt mycket värme och styrka!! :) tack än en gång <3

2010-09-21 @ 13:25:43
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0