Tack Hanna

föratt du finns här för mig, för oss! Det kändes så himla bra att prata. Att prata med Dig! Att du satt här i 2 timmar, trots att du egentligen har en familj hemma som väntar och vill ha dig hos sig, så gav du mig den tiden att få prata ut och inte minst, att lyssna på åsikt och dina tankar kring detta! Så skönt att prata med någon som vet vad det handlar om och känner till situationen. Att få en bekräftelse på att jag faktiskt inte är helt korkat utan tänker rätt (i stort sett)

Vi får strukturera och fixa lite..

Om det hjälper?
Vi får hoppas det!
Om inte?
Så har man i alla fall försökt!


Tack Vännen, för dina fina ord och hoppet du gav mig, oss <3

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0