Skötbordet

Ikväll kommer Becka och hjälper mig med skötbordet. Skall målas en gång till i eftermiddag och ikväll så bär vi upp det från källaren. Sen så är rummet förhoppningsvis klart ikväll/ imorgon förmiddag. Och det känns skönt :) får lägga ut några kort när prylarna står på plats :) Har även målat hyllan och ramarna en gång till idag så då är det bara att schmäcka upp korten på väggen igen :)
Skall nu åka till Valex och hämta mattan och hyllan till fisens rum åxå, småplocka lite mer och hoppa in i duschen innan mormor & morfar kommer på besök :)

Jag längtar så otroligt mycket till november och dagarna går (faktiskt) ganska fort tycker jag :) Men dom lär väl dryga ut sig mot slutet känns det som :) Allting, hela min graviditet har ju gått så himmla fort :s Var inte alls länge sedan jag tog teste känns det som.. Gud vilken klump jag fick i halsen och såå nervös jag var att berätta för John!! Kommer så väl ihåg det än idag.. :p
Men nu är jag bara glad att det är som det är!! :D


Imorgon har jag för övrigt tänkt mig att unna min en dag på SPA! :D Lite bubbelpool, lite bastu & lite relax kan ju aldrig skada ;) Nån som vill joina fisen och mig?? :)



Puss Å Häj/ SanjaLilli





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0